close

 我外公外婆,相互扶持七十多年,...一直走到人生盡頭。[執子之手、與子偕老]
 

謝謝[老太爺]分享

很美的一首歌

我想、這是每個人夢寐以求

盼望、早日早到對方 

執子之手、與子偕老,...

 

伴我一生[夏恩華德]  歌詞

Nothing's impossible 沒有不可能的
Nothing's unreachable 沒有做不到的
When I am weary 當我疲憊不已
You make me stronger 妳為我打氣
This love is beautiful 妳的愛如此美麗
So unforgettable 如此刻骨銘心
I feel no winter cold 再也沒有凜冽冬季
When we’re together 只要妳伴我一生
When we’re together只要妳伴我一生

Chorus副歌
Will you stand by me 妳會在我身邊嗎
Hold on and never let me go 守著我不放手
Will you stand by me妳會在我身邊嗎
With you I know I belong 我知道我屬於妳
When the story gets told 愛的故事將流傳出去

When day turns into night 當白晝遁入黑夜
I look into your eyes 我凝視妳雙眼
I see my future now 我看到未來
All the world and its wonder 看到全世界看到奇蹟展現

This love won’t fade away 這愛情不會褪去
And through the hardest days 就算經歷千辛萬苦
I'll never question us 我也不會有所懷疑
You are the reason 妳是我走下去
Why only reason 唯一的原因

Chorus副歌

I am blessed to find what I need 何其有幸遇見妳
In a world losing hope 在失去希望之際
You’re my only belief 我只相信妳
You make things right 妳讓一切都變美
Every time after time 一遍又一遍

Chorus副歌

Stand by me伴我一生
Stand by me我只要妳伴我一生
Won’t you stand by me我只要伴我一生

 

音樂欣賞連結[ 好歌、請支持正版喔! ]http://www.wretch.cc/blog/gaston0310&article_id=3832884

mp3 http://www.mami-i.com.tw/hk/standbyme.mp3

arrow
arrow
    全站熱搜

    亮晶晶 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()